Ekranın en aykırı ve sahici yapımları arasında yer alan
Behzat Ç. evlilik kararıyla başlayan tartışmalara kayıtsız kalırken
kendi itibarını riske ediyor, kaybediyor... [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] RTÜK kaynaklı
"mahalle baskısı" TV yapımları üzerinde giderek bir kabusa dönüşünce yerli dizilerde ilginç kırılmalar başgösterdi
. Tartışmanın odak noktası ise
Behzat Ç. oldu...
Arıza Ankara polisinin savcı Esra'yla nikah masasına oturmasıyla dizinin öyküsü hayli ilginç bir dönüşüm yaşamış oldu.
Milliyet yazarı
Sina Koloğlu'nun dikkat çektiği son bölüme
Behzat Ç.'nin kendi evliliğini tiye aldığı sahneler damgasını vurdu. Koloğlu
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bunun
RTÜK'e yönelik bir tepki olduğunu ve kara mizah içerdiğini savunurken bazı soruları da akıllara getirmiş oldu.
Dizinin senaryosunda sıradışı bir kırılma olarak yorumlanan evlilik
kararına dair tatmin edici bir açıklama gelmiş değil. Yani yapımcılar
iddiaları ne yalanlıyor ne de onaylıyor. Son bölümdeki kara mizaha
bulanmış nikah sahneleri Koloğlu'nun iddia ettiği gibi bir gönderme ve
eleştiri içeriyorsa o zaman mahalle baskısına boyun eğilmiş oluyor. Yani
bir tür "hem ağlarım giderim" pozisyonu... Öyle bir şey yoksa
tartışmayı bitirecek bir açıklama ve tutum gerekir. Ama o da yok. Yani
ortada sahiden garip bir durum var...
Ekranın en aykırı ve
sahici yapımları arasında yer alan Behzat Ç. evlilik kararıyla başlayan
tartışmalara kayıtsız kalırken kendi itibarını riske ediyor,
kaybediyor...